ULICA!!!!!

  1. Pazi ga ovaj sa niknejmom kozma rekla moze ovog bi na ulici pojela deca.

  2. Houltu, pa kako da odg kad o ulici znas koliko i ja hahah

  3. Mbape nema fakultet, msm uopšte nije relevantan za ovu priču, čamugan je talentovan za loptu, neko to dobro plaća i to je to. wtf što bi reko Kašof

  4. Pa naravno da ce slabi likovi da pljuju kad znaju kako bi prosli na ulici i kako su verovatno prolazili.

  5. Vreo je asfalt
    Ulica te uci svemu

    -Tajson

  6. Dobro je objasnio onaj decko sa kosarkasem na avataru tamo je negde post iza na temi.

  7. Kavaj, solidno je objasnio

  8. Imam 25 god, ja sam student drzavnog fakulteta I to mi je super izgovor sto sam u zivotu zaradio oko 4000 din sve ukupno....al jednog dana cu biti vuk sa vol strita

  9. Del piero to su price kladionicara jesi li retardiran jebeno bas bih uzeo glupave fudbalere za primjer.

  10. Pazi ga ovaj sa niknejmom kozma rekla moze ovog bi na ulici pojela deca.

    Већину времена сам био један од главних на улици али имам и са бољим стварима од тога да се хвалим за разлику од тебе љуштуро ментална.

  11. I opet ste kao debili poceli sve da predstavljate samo crno belo jer vam tako odgovara
    Da ulicna skola znaci klosarenje na klupi sa pivom sa 10 din u dzepu I da su svi neobrazovani

    I elita sa diplomama faksa koja ce jednog dana da vlada svetom.iz senke

  12. To se zove oportunitetni trosak pezos, guglaj malo. Sada zrtvujes nesto kako bi kasnije imao koristi, ja sada ne zaradujem al cu kasnije zaradjivati vise nego ti ikada

  13. косма рекла може bio si jedan od glavnih u primanju dandara to vristi iz tvojih postova