Reforma školstva

  1. Malog Japanca stave u citaonicu da bifla knjigu dok ne lupi glavom o sto, onda udju dvojica i odnesu ga u krevet da spava, kad prodju 2-3 sata bude ga i opet salju za sto na biflanje i tako u krug. Samo mozda jedu i kenjaju u medjuvremenu, al i za to su verovatno smislili neki sistem da ne mora da se ustaje od stola. Lud je to narod jebo ih cacin caca.

    I mi da uvedemo danonocno cepanje radnim danima i da subota i nedelja budu neradni dani i gde bi nam bio kraj. Ne bi bili jos uvek kao Japanci, al' bilo bi bolje. Sve je u organizaciji i postenju, jebem li ti krv srpsku. Skoro cuh, mozda je i bilo reci o tome na forumu, da u Hitnoj pomoci namerno odugovlace i ometaju spasavanje ljudi koji su u smrtnoj opasnosti jer imaju neki dil sa pogrebnim preduzecima. Ne bi me cudilo da je to tacno. Dok smo takvi ljudi, mozemo samo da seremo po politicarima ne znajuci da ni mi sami nista od njih nismo bolji.

  2. ovo sa japancima je notorna glupost. ako loš učenik ima lošeg profesora u strartu je najebao i nikad neće napredovati. protiv.

    Nije glupost, jer to nije loš profesor, nego samo manje kvalifikovan nego ovaj što se smatra (naj)boljim. I svake godine imaju testove, tako da ne mora značiti da će onaj što je jedne godine bio dobar biti i iduće, odsnosno, da će lošiji djak koji se za godinu dana popravio ostati sa lošijim. A i ne mogu svi da napreduju pobogu...jebiga, tako je.

  3. male im plate?! MALE IM PLATE?!?!? PA MAJKU IM JEBEM JA NARKOMANSKU!

    moja drugarica (koja je godinama tražila posao) eno udara nogama u dupe od sreće što se uvalila u prosvetu. radi u raspadnutoj srednjoj tekstilnoj u inđiji, ima 5 časova dnevno, samo 4 dana nedeljno, raspuste, pičkematerine, i ima 45 (ČETRSPET! EJ!) iljada platu! ŠTA JE TU JEBENO MALO?!?!? JEBEM IM LI NANULICU!!!

  4. ne razumem na koju foru loš učenik može da napreduje sa lošim profesorom? niđe logike.... ja sam bila loša u matematici i imala sam lošu profesorku u osnovnoj, pa sam ceo život sisala kurac iz prirodnih nauka. da sam imala dobru profesorku možda bi i napredovala...

  5. И још да цитирам једну професорку своју:

    Не могу они толко мало да ме плате колко ја могу мало да радим

    Елем, нема ништа од тих реформи, јебеш децу, ко оће да учи, тај ће да учи, нема шта да му се титрају јајца.

  6. male im plate?! MALE IM PLATE?!?!? PA MAJKU IM JEBEM JA NARKOMANSKU!

    moja drugarica (koja je godinama tražila posao) eno udara nogama u dupe od sreće što se uvalila u prosvetu. radi u raspadnutoj srednjoj tekstilnoj u inđiji, ima 5 časova dnevno, samo 4 dana nedeljno, raspuste, pičkematerine, i ima 45 (ČETRSPET! EJ!) iljada platu! ŠTA JE TU JEBENO MALO?!?!? JEBEM IM LI NANULICU!!!

    radno vreme koje traje u vrh glave 6 sati, sa neradnim vikendom, silnim raspustima, u drustvu, u stolici, sa odmorima
    malo je 45 hiljada, slazem se
    ali je sasvim dosta ako uzmemo u obzir to gde zivimo i kako se zivi
    nije fer jer su se mnogi preko partije uvalili u neke kompanije i imaju istu skolsku spremu, a pet puta vece plate, ali sa druge strane mnogo njih je zavrsilo isti faks pa bleje na birou

  7. http://www.youtube.com/watch?v=ZLRgTV9cGTg
    Ovakve studente prvo oterati u rudnik.Zatim ukinuti građansko vaspitanje i veronauku pošto je to obično ubijanje vremena učenika.Veroučitelje i ove što predaju građansko takođe u rudnik.Umesto gluposti poput građanskog uvesti više izbornih predmeta koji neće biti obavezni al bi se birali recimo u trećoj i četvrtoj godini srednje.Tipa ako si zainteresovan za ekonomiju ideš na časove ekonomije gde bi se radile neke osnovne stvari koje se rade na fakultetu i slično za pravo i ostale nauke.Dakle cilj tih predmeta bi bio da se učenik pripremi za fakultet i stekne neka osnovna znanja.
    Što se tiče osnovne ne bi trebalo ništa posebno dirati osim nesposobnih nastavnika.

  8. Pa pobogu, neće njemu dati profesora duduka koji ne zna 2+2 ali neće mu ni dati univerzitetskog profesora.

    Sine, pglu si, imaš običnog profesora. Ako se potrudiš možeš biti kod ovog najboljeg i eto.

  9. Nema tu nikakve fore kažem ti. To nije LOŠ profesor, postoje kvalifikovani profesori, i bolje kvalifikovani. I ne samo to, profesori koji imaju želju da prenesu svoje znanje, ne ovi kao naši.

  10. Ništa, onda da uvozimo japanske profesore, a izvozimo mladu inteligenciju.

  11. Da. Dzabe reforma skolstva ako svi idu napolje. Bacanje para. 80% onih koji vrede su sturnuli.

  12. Ne, tako ces imati usko obrazovane konje u amovima, koji vide u samo jednom smeru i debele ili pederkaste naucnike koji nece da se kote zbog fizicke inferiornosti i polako ce da isceznu. U roku od 150 godina sve ce da propadne.

    A sad je stanje drugačije, je l' mi živimo u istoj državi ili...? Tvoj zaključak nema veze sa logikom. Kao prvo, neko je debeo, neko peder, nema to veze sa obrazovanjem. Debljina ima pre svega veze sa genetikom, a i debeli ljudi se žene i imaju potomstvo, verovao ili ne. Dalje, ja sam rekao da se forsira ono za šta je neko rođen i što želi da uči. Dakle ne moraju svi znati savršeno matematiku ili hemiju, neko će postati vrhunski sportista. Ali bitno je videti koji mu sport najbolje leži. Možda bi ti npr. bio svetski prvak u golfu, ali jbg nikad nisi uzeo štap u ruke, nikad nisi probao, a možda si rođen za to. Što se tiče smanjena stanovništva to nam se dešva otkad postojimo, sve nas je manje. Dalje, za tih 150 godina što kažeš da će sve da propadne, pitam te: ŠTA? Šta će da propadne ovde a da već nije propalo, dakle može samo ići nabolje. To što misliš da si tokom školovanja stekao široko znanje jer pogađaš 80 posto odgovora u Slagalici nije merilo ničega. Tebe sistem od početka usmerava. Uzmi udžbenike sad kao odrastao, pogledaj koliko tu ima sugestije, koliko politike. Uče te da mrziš Turke, Hrvate i Albance, bez pogleda iz drugog ugla, iz njihovog ugla. Jednostavno nam usađuju neka pogrešna mišljenja koja mi usvajamo zbog te iskrivljene slike sadašnjosti i prošlosti koju sadrže knjige i koju forsiraju vrlo često mnogi profesori istorije, književnosti i veronauke.

  13. Šta kenjate vi koj kurac, zar ne znate da Ćosić dovodi mlade srpske intelektualce nazad u otadzbinu...ccc, gdje vi živite....

  14. Nikako decu u školu! Ako mora, samo u privatnu, valjda je tamo bolje. To je tako gadno, ja još imam izražene frustracije od školovanja. Dečica su nežna, krhka bića, nemojte ih slati u školu.
    Što se same reforme tiče, ja bih to sasvim ukinula i krenula od novog sistema, prilagođenom detetu, individui. Idealan sistem razvija talente i sposobnosti, idealan sistem ne uprosečuje biće zarad sopstvene održivosti.
    Rad sa najviše 15 đaka, i stroga kontrola tog učitelja kroz posmatranje napredovanja deteta. Ukoliko učitelj ništa ne radi, ili loše radi, obesiti, spaliti ga, uništiti.

  15. a pa onda lošiji đaci nemaju lošije profesore, nego imaju prosečne profesore, a naprednni đaci uče po naprednom programu koji drži napredni profesor. to je ondak nešto drugo, i to je skroz okej.

  16. lemaja
    male im plate?! MALE IM PLATE?!?!? PA MAJKU IM JEBEM JA NARKOMANSKU!

    Male, male :)
    Svakome je nesto malo i nesto fali, i neko je drugi kriv.

    Nasim nastavnicima matematike ucenik izadje iz osnovne skole ne znajuci pitagorinu teoremu, recimo. Drzava kriva, sistem ne valja, uvedimo reformu, djeca nece da uce.

  17. Nasim nastavnicima matematike ucenik izadje iz osnovne skole ne znajuci pitagorinu teoremu, recimo

    Živa istina.Ja kad sam bio na prvoj godini primio neku klinku da je spremam za prijemni.Veruj mi nije znala da broj menja znak kad pređe na drugu stranu jednakosti.Da čovek ne poveruje.Nisu deca kriva nego nesposobni nastavnici koji ih ne nauče.Kako jebote može dete da ti prođe osmi razred a ne zna osnovne stvari.Zašto primaju platu.

  18. Sena Stože, pod pederkast sam podrazumevao mršinjave sa isfeminiziranim pokretima, ne homoseksualce, nadam se da razumeš sada. Ti očekuješ da dete u prvom razredu zna šta će da bude i da je ono čemu je tada najnaklonjenije njegov životni poziv. Aj vudnt sej sou. Kada samo razmislim koliko sam ja interesovanja promenio, a u svima sam postajao sve uspešniji od trenutka kada se za to zainteresujem. Dakle, ne postoje sklonosti već interesovanja, a ona se godinama menjaju. Govorim iz ličnog iskustva i krstim se ponekad u kolike sam krajnosti išao.
    Debljina i izgled nemaju veze samo sa genetikom. Ako ćušneš matematičara u grupu matematičara oni će se međusobno ohrabrivati da teže samo tom jednom zajedničkom cilju. Koga boli jajo za sportiste, oni su obični fizikalci, ja sam krmak, al sam pametan i tome slične priče.
    Ne znam kakve si ti profesore imao, ali mene niko nije usmeravao na način na koji ti kažeš. Osim kretena. Njih sam uvek zanemarivao, a i dalje ću. Većina mi je davala činjenice i zahtevala da sam odlučim. Čak je i na veronauci bilo prostora za druge religije, objašćavao nam čovek da tu nema nikakvog zla i da dosta toga štima i da je to što smo pravoslavci stvar toga gde smo rođeni. Istoriju ti ionako daju sažvakanu, tako da to nije do profesora, već do onih koji je pišu.
    Nije mi jasno kakve veze ima Slagalica sa bilo čim. Osnovno obrazovanje ne sme biti usmereno, jer su to osnovna znanja koja SVI moraju da imaju. Ti možda misliš da neke stvari nisu potrebne pojedinim naukama, ali nauke nisu usko određene već razuđene, tako da time kasapiš nauku, bilo koju. Postaješ onaj konj u amu koga sam već pomenuo, šibaš svojim putem dok se oko tebe sve ruši, dok i tebe samog ne krljne nešto što nisi video.

  19. Debljina i izgled nemaju veze samo sa genetikom. Ako ćušneš matematičara u grupu matematičara oni će se međusobno ohrabrivati da teže samo tom jednom zajedničkom cilju. Koga boli jajo za sportiste, oni su obični fizikalci, ja sam krmak, al sam pametan i tome slične priče.

    Šta koj kurac ti baljezgaš jbt? :D

  20. Ucenici krivi, nego. Glupi i bezobrazni. Nevaspitani. U skoli se zgroze kakvo su vaspitanje donijeli iz kuce, a kuci se cude kako nista da ne nauce u skoli. I tako prodju nizi razredi. Onda odjednom, kad dodje prijemni za srednju, ubrzano sipanje znanja, razlika izmedju priloga i pridjeva, matematicke formule, privatni casovi, i onda ucenik jos vise zamrzi ucenje i obrazovanje.

    Nije tako tesko biti dobar ucenik ako ti je tata profesor na fakultetu, a majka doktor, primjera radi. Ima ko da te usmjerava... A sta sa onim kome je tata taksista a majka a majka radi u pekari? Ako nije nastavnik tu da im da volju, ko ce onda? Sta treba, neko od 12 godina da bude samosvjesan toliko pa da sam uzme da otkriva literaturu, istrazuje po internetu i tako dalje? I onda uvedemo reformu, gori ucenik - gori profesor, da odmah vidi gdje mu je mjesto u svijetu.

Rekli o sajtu

U nedostatku mesta u Vujaklijinom ili kojem drugom rečniku na internetu postoji mnoštvo sajtova, među njima Vukajlija, gde možete da vidite na kakav sve način ljudi vole da razgovaraju na opšte zgražavanje lingvista. Tako da se tamo može videti da ljudi fejsbukuju, fejsbuče, da im je fejs ubagovao. Ili čak poređenje čuvenog prideva „kul”: kul, kulji, najkulji.

Emisija RTS-a "Oko Magazin · 24. Novembar 2009.