Moram nekom da se izjadam :((

  1. Au dvico, sjebeks. Sto ne zajmis od nekog, ili pak pricas sa dekanom oko toga? Kapiram da bi se tu nesto dogovorilo...

  2. Брате, позајми од неког. Глупо да ти због неке ситне кинте пропадне година.

  3. pa fora je sto moram da nadjem do sutra u 2, a nema sanse da se srkpim do sutra, a ako ne nadjem do sutra, onda cu morati da nadjem 8000 do sledece nedelje, a jbg, nemam od koga da pozajmim tolike pare. pokusacu da smislim nesto. prso sam jer profesor jedino meni nije hteo da da potpis iako imam samo jedan minus vise od dozvoljenog, ali takodje imam i kurac, i tu se razlikujem od ostalih koleginica. a najace je sto lik ide u penziju ove godine, pa mu je slatko da me sjebe zbog toga. cak je i asisentkinja pokusala da ga ubedi da mi da potpis, on se samo nasmejao i rekao, snadji se...

  4. Ma šta te boli kurac, jebeš to studiranje ako daješ sve u roku....

  5. 22, moraš oštrije to, ako ti je već frka. Ja evo, bez zajebancije, rizikujući šta znam sve i kakve kazne da dobijem, zapretio jednoj profesorki dok sam studirao što nije tela da mi da potpis zbog minusa komada 2 (jes, i po starom sistemu, dok sam ja studiro, su neke profe davale minuse, a neki ne, nit ih boleo kurac dal ideš na njihova predavanja il ne) . Zapretio sam joj da ću joj ubaciti par kašičica šećera u čaj pošto je naručivala iz sudentskog kluba direkt, il kilo u rezervoar (jugo, lolo) ako mi ne da potpis, a bila je dijabetičarka, bog da joj dušu prosti. i dala mi je, potpis mislim. ne, nisam ja, s tim neam ništa, umrela pre godinu dana:)
    EDIT: il treba da metnem možda tužić?

  6. Ma šta te boli kurac, jebeš to studiranje ako daješ sve u roku....

    Tebra, prvu godinu sam upisao sa 23, nije da imam mnogo vremena i prostora za zajebanciju .

    Ma snaci cu se vec nesto, samo sam prso danas jer sam se jebavao danas sa njim vise od sat vremena, dok je koleginici dao potpis a da nije ni pogledao kako se zove.